Breaking News

Sunday, January 22, 2012

DAJJAL: TENTERANYA KINI MULA LAHIR


BARISAN ‘tentera dajjal’ kini mula lahir dan diduga akan merobah senrio keganasan dan cengkaman negara kuasa besar trerhadap negara-negera kecil, terutama terhadap dunia Islam sendiri, ke tahap yang lebih buruk lagi dalam dekad ini.

George W Bush, pelopor utama tentera Dajjal dan seorang Presiden AS yang paling buruk dengan sikap anti Islamnya.

Negara manakah yang mengasaskan barisan tentera dajjal ini?

Ia tidak lain daripada Amerika Syarikat sendiri apabila Dewan Senatnya awal Disember lepas meluluskan peraturan baru berhubung kebebasan liwat (sodomy), hatta dalam melakukan seks dengan binatang sendiri.

Peraturan baru menggantikan undang-undang lama Perkara 125 Pengadilan Ketenteraan menegaskan bahawa sesiapa sahaja yang melakukan “perhubungan jenis luar tabie dengan seorang anggota sejenis yang lain, atau dengan binatang, dikira telah melakukan kesalahan liwat atau sodomi.” Mereka yang didapati bersalah kerana melakukan sodomi boleh dikenakan hukuman ketenteraan.

Seramai 93 dari 100 anggota Senat menyokong kelulusan peraturan baru itu.

Perubahan terhadap peraturan larangan amalan sodomi (contoh: perbuatan luar tabie yang secara popular mengaitkan pemimpin Pakatan Rakyat, Anwar Ibrahim, dalam kes berlarutan mulai 1998 hingga 9 Januari lepas) akan memberi kebebasan kepada mana-mana anggota tentera AS melakukan sodomi sesama jenis atau terhadap binatang sendiri.

Sesungguhnya kita melihat keputusan dewan tertinggi perundangan AS menghalalkan sodomi, hatta ke atas binatang sendiri, adalah perbuatan paling buruk dan keji yang pernah dilakukan dalam sejarah perkembangan ummat manusia turunan Nabi Adam alaihissalam.

Ia dilihat lebih buruk lagi dari apa yang pernah dilakukan oleh kaum Nabi Lut yang dihancurkan dengan ribut kencang dalam sejarah lebih 4 ribu tahun lampau apabila umat nabi itu melanggar hukum Allah yang melarang umat manusia dari melakukan perbuat keji sodomi.

Langkah Dewan Senat AS itu dilihat telah benar-benar mancabar hukum alam apabila mereka menghalalkan manusia untuk melakukan hubungan seks...... malah dengan binatang sendiri.

Hukum menghalalkan seks dengan binatang ini dibuat dalam ketika AS dengan para pemimpin dan hampir kseluruhan rakyatnya mengaku sebagai penganut dan pejuang Kristian, sebuah agama yang mengajak kepada kebaikan, agama warisan para nabi.

Perubahan mutakhir ini sekaligus memperlihatkan bahawa AS kini menjadi pelantar pertama yang melahirkan barisan tentera-tentera Dajjal, iaitu golongan yang dengan sengaja melanggar peraturan Allah, melanggar sunnatullah.

Di saat sebelum munclnya Imam Mahdi dan Nabi Isa alaihissalam, Dajjal dan pengikut-pengikutnya akan melakukan pelbagai kerosakan di atas muka bumi.

Angkara dan kedurjanaan mereka telahpun dilihat melalui apa yang berlaku ke atas negara-negara Islam seperti Iraq, Afghanistan dan di Palestin sejak 1990.

Dan mulai dekad ini mereka akan terus melakukan kerosakan dan kemusnahan lebih buruk lagi terhadap peradaban ummat manusia, terhadap ummat Islam khususnya, setelah munculnya barisan tentera-tentera Dajjal ini.

Dan kini layaklah mereka menerima kemurkaan dan laknat dari Allah apabila mereka bertindak melampaui batasan dan melanggar hukum alam.

No comments:

Designed By